۱۳۸۷ آبان ۱۷, جمعه

گذر عمر

همیشه بر این عقیده بودم که اگه کسی بخواد و بلد باشه زندگی خوبی داشته باشه و لذت ببره می تونه حتی با امکانات کم . ولی اگه کسی درست زندگی کردن رو بلد نباشه هرکاری بکنه هم نمیتونه از زندگیش لذت ببره . بعد از ازدواجم خیلی از دوستام از من پرسیدن مجردی بهتر بود یا حالا که ازدواج کردی ؟ جواب من برای اونا هم همین بود که کسی که درست بخواد زندگی کنه فرقی نمی کنه که مجرد باشه یا متاهل در هر حال از شرایطش راضی خواهد بود و همینطور برعکس . یه مدتی بود و یا شاید هنوز هم هست که من شده بودم حالت دوم قضیه . انگار که خودم می خواستم از زندگیم لذت نبرم . این جریان رو به مهاجرتم به ازدواجم به دوستام خلاصه به زمین و زمان ربط می دادم و پیش خودم دلیل می تراشیدم که حالت افسرده خودم رو توجیه کنم . خوب این برای منی که دوستام من رو به روحیه خوب و لب خندون و اراده قوی میشناسن خیلی بده . خیلی بد . حالا که این رو فهمیدم تصمیم دارم که از زندگیم در هر شرایطی لذت ببرم . عمر خیلی کوتاهه خیلی زودتر از اونچه که فکرش رو می کنیم ممکنه تموم شه پس بیاین خوش بگذرونیم .

پی نوشت ۱ . ولی خداییش کار خیلی سختیه ها . .

پی نوشت ۲ . راستی جریان کیف پست قبلی رو بگم . بعد از دوازده روز تماس متوالی و شنیدن اینکه سفارشتون هنوز در سیستم ما ثبت نشده روز سیزدهم زنگ زدم میگم خوب اومد تو سیستم میگن آره برات فرستادیمش و دیگه نمیتونی سفارشت رو کنسل کنی . خلاصه کیفم توی راهه داره میاد . کی برسه خدا میدونه .

۸ نظر:

ناشناس گفت...

غزال جون کاملا با صحبتی که کردی موافقم آدم میتونه از هر چیز خیلی کوچیکی لذت ببره و خوشحال باشه. البته گاهی به قول خودت خیلی سخته.
مثلا همین کیفی رو که بهت قالب کردن بهتره که لذتشو ببری چون دیگه مجبوری چهل دلارو بدی و کاریش هم نمیشه کرد.
مراقب خودت باش عزیزم.

ناشناس گفت...

تقریبا برای من هم این مسئله بود! مخصوصا بعد برگشتن از سفر اخرم به ایران. نمی‌دونم یه جوری می‌خواستم یه چیزایی رو تو خودم BOLD نگه دارم که اینجا نمی‌شد از اون‌ها لذت برد. اما یه روز به این نتیجه رسیدم که باید از چیزی که هست لذت برد. این خیلی بهتر از حسرت خوردن چیزی هست که دیگر نیست!

ناشناس گفت...

راست ميگي بنظر من واقعا" سخته كه آدم مسئوليت طريق بودنش رو در زندگي بپذيره.
اينجور كه معلومه اونجا هم بر از كلاهبرداره منتهي بصورت قانوني عمل ميكنن. فكر ميكرديم فقط ايران خودمون اينطوريه.

ناشناس گفت...

حالشو ببر!

ناشناس گفت...

man ke aslan balad nistam. shayd ham nemitunam.

ناشناس گفت...

منم همين عقيده را دارم اما نميتوانم بهش عمل كنم !!!

ناشناس گفت...

با نطرت درباره نحوه ی زندگی کردن که کاملا موافقم...بعدشم اینکه...من می خواستم آدرس جدیدموخودم بهت بدم , اما دیدم خیلی وقته که تو وبلاگم پیدات نیست گفتم شاید برات فرقی نداشته باشه ...اما حسابی خوشحال شدم که دیدمت تو وبلاگم ها...من خودم هنوزم بهت سر می زنم هرچند بدون رد و نشانی :)

ناشناس گفت...

سلام غزال جان
اينکه گفتی از اون چيزهايیه که احتياج داريم مرتب به خودمون يادآوريش کنيم. خدا کنه که در موقع مناسب يا خودمون يادمون باشه يا يکی بهمون يادآوری کنه.