۱۳۸۷ مرداد ۲, چهارشنبه

زنده باد خودم

مسواک زدن من یه سری آداب خاصی داره . بعد از اينکه مسواک می زنم حتما بايد دندونام رو توی آينه دستشويی نگاه کنم اگه یادم بره حتما باید برگردم و تمیزی دندونام رو توی آینه دستشویی ببینم . بعدش هم يکراست برم سراغ يخچال و يک قلپ آب خنک قرقره کنم و بعد قورتش بدم اينکار خيلی احساس خوبی بهم ميده . اگه اين دوتا کار رو نکنم انگار که مسواک نزدم .
ديگه اينکه تولدم هم آخر اين هفته يعنی جمعه است . به ايرانی ۴ مرداده که هميشه ۲۶ جولای بوده ولی امسال شده ۲۵ جولای .فکر کنم به خاطر اينه که فوريه امسال ۲۹ روزی بوده در حالی که هر سال ۲۸ روزه است . به هر حال مهم هم نيست .امسال دومين ساليه که روز تولدم زياد برام مهم نيست . آدمای زيادی اينجا نيستن که روز تولدم رو بدونن يا روز تولد من براشون اهمیتی داشته باشه . کسی اینجا نیست که اون روز به من کادو بده که چقدر من از کادو گرفتن خوشم میاد . کسی نيست....
ولی اشکال نداره خودم می رم برای خودم کادو از طرف ديگران می خرم . خودم پيشنهاد می دم که حتما بريم رستوران مورد علاقه ام (منگلی گريل ) . خودم به خودم می گم تولدت مبارک .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

ای کاش اینجا بودی.میومدم بانک وکادوت رو میدادم.میتونی از طرف من برای خودت کادو بخری.بعدا با هم حساب میکنیم.خیلی دوستت دارم.به زودی با هم صحبت میکنیم.

ناشناس گفت...

از صمیم قلبم تولدتو بهت تبریک میگم و برات آرزوی سلامتی و شادی و عشق دارم عزیزم. مواظب دندونای خوشگلت باش..

ناشناس گفت...

تولدت مبارک غزال عزیز
همه خوبی ها رو برات میخوام.