۱۳۸۷ مرداد ۳, پنجشنبه

از اپرا تا به خانه برمی گرديم

  • حتما دیدین توی برنامه به خانه برمی گردیم ( اگه هنوز پخش بشه) توی ایران مجری برنامه وقتی کسی داره آموزشی میده وسط کار هی ازش سوالای جورواجور می پرسه که بیننده ها جواب همه سوالای احتمالیشون رو هم بگیرن . گاهی این سوالا به نظر من بی معنی بود . مثلا طرف داره کاردستی درست کردن ياد ميده مجريه می پرسه ببخشيد اگه پارچه آبی نبود ميشه قرمز استفاده کنيم . خوب اين که معلومه مسخره . ولی اپرا عاشقشم چون توی هشتاد درصد از برنامه هاییش ( که من دیدم ) دقيقا از طرفی که داره حرف می زنه سوالی رو می پرسه که توی ذهن منه . چقدر اين بشر رو دوست دارم .

  • می دونستين که سکس بين زن و شوهر هم گاهی اوقات می تونه تجاوز باشه ؟ (که اکثرا هم خانم هست که مورد تجاوز قرار می گیره ) من که نمی دونستم . يعنی نمی دونستم که قانونی وجود داره که از زنی که توسط شوهرش مورد تجاوز قرار گرفته حمايت می کنه . ولی اينجا واقعا اين قانون وجود داره . برای خود من قابل هضم نيست . ديشب اپرا توی برنامش داشت به ملت آگاهی ميداد که اگه شوهراتون بهتون تجاوز کردن چيکار بايد بکنين . البته زمانی ميشه گفت تجاوز که با زور و تهديد به کشتن باشه .

۶ نظر:

ناشناس گفت...

منم اپرا رو خیلی دوست دارم. بنظرم خیلی با هوشه.

Aslan گفت...

سلام
تولدتون مبارک باشه .

ناشناس گفت...

غزال جون اگه تولدته مبارک خیلی زیاد ایشاء... که سال خیلی خوبی باشه.
منم اپرا را خیلی دوست دارم واقعا برنامه هاش زنده است هیچوقت اونارو با ما مقایسه نکن.
راستی غزال من لینکت کردم آخه عاشق نوشته هاتم.

ناشناس گفت...

مورد دوم رو می دونستم...اما نمی دونستم فقط وقتی تهدید به کشتن باشه تجاوز حساب می شه...به نظرم وقتی زن راضی نباشه و به زور شوهرش وادارش کنه تجاوزه...برنامه ی آپرا رو هم خیلی تعریفش رو شنیدم...اما خودم تاحالا برنامه ش رو ندیدم...راستی..تولدتم خیلی خیلی مبارک! :) حسابی سعی کن به خودت خوش بگذرونی...

ناشناس گفت...

تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعارو فوت کن
که صد سال زنده باشی...
بعد این چیز بی مزه که نوشتم، می خواستم یه چیز مهم بنویسم که یادم رفت!... یادمرفت غزال...شرمنده! همون تولدت مبارک. در ضمن، اینجا به زور و تهدید به قتل نیست. اگه خانم بگه نه و آقا دست از پا خطا کنه ... الفاتحه!

ناشناس گفت...

غزال جونم
اون سایتی که گفتی چی بود؟ هر دو را برام مینویسی؟ مرسی.دوستت دارم