۱۳۸۷ خرداد ۱۷, جمعه

قانون مورفی

توی شرکت ما يه جعبه اسنک هست که توش انواع و اقسام شکلات و بسته های کوچک چيپس و هله هوله توش گذاشتن و هرکس بخواد می تونه ازش اسنک بخره دونه ای ۱.۲۵ دلار . به نظر من وجودش اصلا چيز خوبی حداقل برای من يکی نيست چون من آدم هله هوله خوری هستم و مقاومتم در برابر اينجور چيزها کمه .مخصوصا شکلات . صد بار به خودم قول دادم که دیگه سراغ اون جعبه نمیرم ولی نشده .
امروز ساعت حدود ۳.۵ بعد از ظهر پشت ميزم نشسته بودم و بدجوری حوصله ام سر رفته بود .مخصوصا که جمعه ساعت آخر و شديدا منتظر اينکه وقت بگذره اين يه ساعت هم تموم شه که برم برای تعطيلی آخر هفته . دلم شديدا خوردنی می خواست . يه چيز شيرين .حتی میوه هم گزینه خوبی بود که میتونست راضیم کنه . خلاصه بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم قولم رو شکستم و رفتم يه شکلات اسنيکرز برداشتم و دلی از عزا در آوردم . هنوز شکلات از گلوم پايين نرفته توی تلفن همه رو پيج کردن که بياين توی اتاق ناهار تولد يکی از بچه هاست . رفتم و ديدم که کيک اسفنجی و خامه و توت فرنگی برای تولدش گذاشتن . خلاصه الان که دارم اينا رو می نويسم دچار يک احساس عذاب وجدان از خوردن همزمان کيک و خامه و شکلات هستم و از يه طرف هم عصبانی از جناب مورفی . زمانی که برای يه خوراکی له له می زنی هيچی پيدا نميشه ولی دقيقا زمانی که از خجالت خودت دراومدی گزينه های ناگهانی ديگه پيش ميان . کاريش نميشه کرد اينم يه قانونه ديگه مگه نه ؟

۵ نظر:

ناشناس گفت...

از دست این قوانین مورفی حرصم در می یاد..جون معمولا به طور وحشتناکی درست از آب در می یان...حالا اینکه برای تو پیش اومده زیاد ضدحال نبوده...معمولا نا امید کننده تر از این حرف هاست...

sepideh گفت...

tebghe tajrobehaye ghabli,to hichwaght be khodet ghol nadeh azizam.

ناشناس گفت...

غزال جان برای من هم همیشه همین‌جوریه. بخصوص در مورد خوردنی‌جات:)

ناشناس گفت...

salam
Oliera hastam, babaie ilia, radde paie shoma ro tooie khooneie pesaram didamo oomadam baraie arze eradato tashakkor.
ba hamsare gerami lahazate shirini dashte bashin.
...............بابایی

hkh گفت...

Hello
this web is very intersting