۱۳۸۷ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

دلم یه چراغ جادو می خواد

گاهی اوقات به این فکر می کنم که اگر این شانس رو داشتم که این 27 سال زندگی رو دوباره تکرار می کردم ترجیح می دادم که به چه شکلی باشه . آیا تغییری درش می دادم؟ آیا جایی تصمیمی گرفتم که بعدا بگم کاش این کار رو نمی کردم ؟ و همیشه هم جوابم مثبته .
یه جاهایی قضیه چندان اهمیتی نداره و باعث تاثیر روی کلیت زندگی نمیشه مثلا اینکه اگر برگردم به یک سال و نیم پیش دیگه نمی ذارم این 5 کیلو اضافه وزن لعنتی به وجود بیاد یا اینکه ایکاش فلان جا فلان حرف رو می زدم . ولی دو چیز هست که روی کلیت زندگیم تاثیر گذاشته و من ازش راضی نیستم . اولیش رشته تحصیلیمه که ذره ای علاقه بهش ندارم . هیچوقت دیگه کامپیوتر انتخاب نمیکنم . و دومیش مهاجرته . اگه بخوام دوباره زندگی کنم قسمت مهاجرت رو به کل حذف می کنم . می شینم عین 70 میلیون نفر دیگه که توی اون مملکتن زندگیمو می کنم . با سختی ها و گرفتاریها و گرونی هاش می سازم ولی در عوض توی خونه خودم هستم .

۶ نظر:

ناشناس گفت...

در رابطه با نوشته ی پست قبل...
یکی از راه هایی که می تونی به روز شدن وبلاگت رو به اطلاع عموم برسونی پینگ کردنه که ناشناس بهت گفت... یکی از سایت های معتبر ومعروف پینگ کننده که البته خیلی از جاهای ایران فیلتره www.blogrolling.com هست....یه سایت پینگ کننده ی دیگه هم که تو ایران زیاد استفاده می شه و فارسی هم هست www.update.1bn.eu هست که این روزها رو بورسه..می تونی عضو شی و پینگ کنی وبلاگت رو ...یک سایت دیگه هم هست به نام وبگذر ( www.webgozar.com ) که یه سری خدمات رایگان به بلاگر ها می ده مثل آمار گرفتن از تعداد بازدید کننده ها و چیزهای دیگه ...که می تونی تز تون هم استفاده کنی..حالا بعضی سایت ها مثل بلاگ رولینگ که آدرسش رو برات گذاشتم می تونی از طریق اون سایت ها بلاگ رول واسه وبلاگت درست کنی...و لیست وبلاگ هایی که می خونی رو به اون سایت بدی تا برات بلاگ رول درست کنه...اون وقت می شه مثل سایت ویولت...هرکی از لیست دوستانت که وبلاگش رو به روز کنه توی بلاگ رولت می یاد اول لیست قرار می گیره..البته خیلی وقت ها ممکنهاین اتفاق نیفته به خاطر فیلتر و این جور چیزها..خلاصه خودت بری به این سایتهایی که گفتم سربزنی بیشتر متوجه می شی..خیلی هم ساده ست...هرچند خودم هم خیلی چیزها و امکانات رو نمی دونم..اما این چیزهایی بود که می دونستم و به درد می خوره

ناشناس گفت...

بی شک انچه امروز داری حاصل رویاها و فکر های دیروزت بوده. چراغ جادو هم هیچ جا نیست جز دستای تو!!! ÷س واسه فردا اونجور که میخوای و شایستش هستی تصمیم بگیر. حس غربت رو منم دوست ندارم ولی ارامشش رو چرا.
شاد باشی عزیز.

ناشناس گفت...

سلام من چهارساله كه براي مهاجرت به كانادا اقدام كردم ولي جوابي نيومده. نميدونم ولي بي صبرانه منتظر رفتنم. اينجا يه چيزليي آدمو آزار ميده و به نظر ميرسه اونجا هم يه چيزايي. نميدونم ولي ميترسم يه روز پشيمون بشم.

ناشناس گفت...

غزال خانوم! واقعا موندن رو بهتر از رفتن میبینی؟ آخه چرا؟ همه دوستان من رفتن و خیلیهاشون همونجایی هستن که شما هستید و هیچ کدومشون ناراحت نیستن.
ولی دلم آروم شد...
..................بابایی

ناشناس گفت...

همینکه رفتی و اونجا زندگیی داری و کار و باری شکر گذار باش...رفتن از اینجا آرزوی خیلی هاست..می دونم آواز دهل از دور خوشه...اما شانس بودن در یک کشور بهتر و برخورداری از حقوقی انسانی تر! هم چیز کمی نیست..به نطرم به سختیش می ارزه...

ناشناس گفت...

با تمام سختی ها و دوریها و غمها و دلتنگی ها، هرگز از اومدن پشیمون نیستم. من هر وقت که بخوام برمی گردم، اما خیلی از اون 70 میلیون هرگز نخواهند فهمید زندگی یعنی چه!