۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

فتيله فردا تعطيله

يکی از محاسن اينجا اينه که آخر هفته دو روز تعطيلی داريم . توی این دو روز آدم به همه کاراش میتونه برسه . هم استراحت هم تفریح و هم کارای عقب افتاده . شنبه تا ده صبح خوابيدم و بعدش پاشدم موهامو رنگ کردم که مدتها بود می خواستم يکدست تيره باشه و به کارای خونه هم کمی رسيدم البته که کمک هم داشتم . بعد از ظهر يه آبگوشت حسابی که دست زن برادرمان درد نکنه زديم به رگ و باز هم سه چهار ساعتی خواب بعدش هم که پاشديم يه خريد کوچولو و دوباره فيلم ديدن و چيپس و ماست و خوابيدن ساعت دو شب . خلاصه که خيلی خوب بود . روز يکشنبه هم به مال گردی و خريد و دوباره فيلم ديدن گذشت . ولی بهترينش همون روز شنبه بود که همش توی خونه بودم و فقط نيم ساعتی بيرون زدم اونم برای يه خريد کوچولو .
جمعه ها از شوق تعطيلی دوروز آخر هفته وقتی که از کار برميگردم خونه هم کلی انرژی دارم و شبش هم تا دير می تونم بيدار بمونم . درحالی که روزای معمولی هفته ديگه حدود ساعت یازده شب و یا حتی زودتر احساس می کنم بنزینم تموم شده . حالا معنی این آهنگ شهرام صولتی رو می فهمم که ميگه جمعه شبا بی قرارم !
این آخر هفته بالاخره فیلم بادبادک باز رو دیدم . خیلی قشنگ بود و از یکشنبه صبح هم کتابشو شروع کردم . راجع به افغانستان چیز زیادی نمیدونستم . خیلی دلم برای مردمش سوخت . دو تا فيلم ديگه هم ديدم Chuck & Larry که واقعا خنده دار بود و The Invasion که زیاد خوشمان نیومد .
ضمنا دوستای خوبم من نميدونم اينجوری که برای يه مطلب لينک می ذارم درسته ؟ اون چجوريه که وقتی روی لينک کليک می کنين آهنگ خودش شروع می کنه به خوندن ؟
پ.ن. تا حالا اين حس رو داشتين که سرتون سبک باشه و همش دلتون بخواد ولو شين؟ همش دلتون بخواد بخندین حتی زمانی که دارین خودتون رو توی آینه دستشویی نگاه می کنین با وجود غصه هایی که دارین ولی انقدر بی دليل بخندين که توی چشماتون اشک جمع شه ؟ دلتون بخواد که برقصين بدون اینکه آهنگی گذاشته باشن ؟ يه احساس سرخوشی که می دونين الکيه ولی بالاخره هست . شما هم خودتون رو می زنين به اون راه و می گين بی خيال همه چيز . بالاخره من اين حال رو تجربه کردم .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

U forgot KITE RUNNER's link

ناشناس گفت...

http://www.imdb.com/title/tt0419887/
آتوسا لیونی و همایون ارشادی هم هنرپیشه های ایرانی فیلم هستند.