۱۳۸۷ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

وبلاگ من و دردسرهايش

قبل از اينکه برای خودم يه وبلاگ درست کنم با خوندن نوشته های ديگران خيلی دلم می خواست من هم بنويسم . از نوشتن خوشم مياد مخصوصا که حرفای دلت و درد دلهات باشه . گاهی اوقات اين کار رو می کنم و احساس می کنم که تخليه می شم . به خاطر همين هم تصميم گرفتم که يه وبلاگ داشته باشم . حالا از هفته پيش که اين وبلاگ رو درست کردم هر روز ميگم امروز ديگه حتما می نويسم . حالا فهميدم که نوشتن همچين آسون هم نيست .تا وقتی روی کاغذ برای خودته شايد آسون باشه ولی وقتی داری نوشته هات رو با بقيه شريک می شی اصلا کار آسونی نيست . دليل ننوشتن من اينه .ولی من نمی خوام که اين کار رو ول کنم . می خوام ادامه بدم و بنويسم .
بماند که همون اول همچين نطقم کور شد که تا دو روز می گفتم ميام و پاکش می کنم و ديگه طرفش هم نميرم . وليکن من اين کار رو دوست دارم پس بايد انجامش بدم . من يه آدمم . همه کارام نميتونه به نظر همه خوشايند باشه. ای کسی که سر اين وبلاگ از دست من ناراحت شدی . ای کسی که خيلی دوستت دارم و شريک همه چيز من هستی .ای کسی که به خاطر وجود تو و به خاطر اينکه خدا تو رو سر راه من قرارداد هميشه خدارو شکر کردم . من هم اگه جای تو بودم ناراحت می شدم . حق داری .اگه تو جای من بودی چطور ؟ خيلی ازت ممنونم که هميشه تلخی ها رو زود تموم می کنی . اين رو بدون که از زندگی با تو لذت می برم .

۱ نظر:

Asemoon abi گفت...

Ghazal joonam salam..
man aghle kam taze fahmidam on linki ke baram ferestadi linke webloget hast fekr mikardam address websiti ke azat khaste boodam (midooni ke chi ro migam) va alan goftam beram yek sar bezanam ye chizhayi yad begiram:)
doostam kheily bahale webloget. hastam ba in karet. kheily khob shoro kardi...makhsoosan on 2 ta neveshte avalet vaghean ehsas daroonit ro adam dark mikone..kamelan ehsaset ro pishe khodam mojasam kardam vaghti mikhondam...
kholase boro joloo .. makhsoosan to alaghe khasi ham be adabiyat va neveshtan dari..yadam miyad on roozhaye dabirestan ke pishe ham mishestim sare dars class khanoom Khazayi (familish ro dorost migam???)to ba classesh khob hal mikardi va koli lezat mibordi az in ke sherhaye Hafez mikhone va mani mikone...