۱۳۸۷ مرداد ۱۱, جمعه

خیلی معمولی

من يه زن معموليم . مثل خيلی از زنای ديگه . حرفای خاله زنکی رو دوست دارم . دوست دارم با دوستام بشينيم و درباره رژيم و دستور آشپزی و خانواده عمه و خاله و شوهر و خلاصه همه چی حرف بزنيم . ولی گاهی هم حوصله این جور حرفا رو ندارم و کسایی که این کارا رو می کنن مسخره می کنم . دوست دارم برای شوهرم آشپزی کنم . خوشم مياد وقتی غذايی رو که درست کردمو دوست داره با اشتها می خوره . ولی گاهی اوقات از اینکه این کار وظیفه منه شاکی می شم . دوست دارم مسئوليت خيلی از کارا رو به عهده شوهرم بذارم . توی مسائل مالی تکيه ام به اون باشه و مديريت اين مسائل رو بدم به اون و خودم خيالم از همه چی راحت باشه . ولی در عین حال دلم هم نمی خواد مثل انگل باشم و تا جایی که بتونم برای زندگیم پول در میارم . دوست دارم حامله بشم . دوست دارم لذت شير دادن به بچه ام رو تجربه کنم . دوست دارم شوهرم رو وقتی که پدر شده ببينم . ولی گاهی اوقات هم از دیدن عر زدن بچه اعصابم خورد میشه یا گاهی اوقات فکر می کنم خودم یا شوهرم آمادگیش رو نداریم . مثل خيلی از زنای ديگه گاهی چيزا رو دوست دارم و گاهی اوقات نه .گاهی اوقات خوبم و بعضی وقتا بد . خودم رو دوست دارم .
تو هم منو همينجوری که هستم دوست داشته باش .

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

چه جالب. اگه اینجوریه پس منم خیلی معمولی ام.
تو رو همین جوری که هستی دوست دارم دختر جون :)

ناشناس گفت...

همه ی آدم ها کم و بیش همینجوری ان..با خواسته ها و نیاز ها و حالات متغیر...

ناشناس گفت...

من یکی که تو رو همینجوری دوست دارم. در ضمن راجع به بچه دار شدن, مطمئن باش از مامان شدن پشیمون نمیشی خانومی.

ناشناس گفت...

چاره دیگه ای هم داره مگه ؟!!! اونوقت می گین شما مردا چرا ما زنا رو درک نمی کنین! خوب واسه همینه دیگه. من مردم. مثل یه بروشور تبلیغاتی یه صفحه ای می مونم که یه دقیقه ای همه شو می خونی و حفظ می کنی. اونوقت باید یه هفت جلدی درجستجوی زمان از دست رفته سامرست موام رو بخونم و حفظ کنم.

ناشناس گفت...

هر جور که باشی بهترین غزال روی زمینی

Asemoon abi گفت...

Salam doostam....man omadam. idim ro peida kardam. kolan ba in neveshtat hastam kheily jaleb ye adam mamooli ro tosif kardi vali be nazar man adam bayad saay kone ke halat moodi shodan khodesh ro eslah kone....ye estedlal poshte chizhayi ke doost dare dashte bashe va betoone azash defa kone.......be har hal doostet daram dooste khobam va midoonam kheily behtar az ini hasti ke neveshti.......Samira

ناشناس گفت...

به نظر من همه زنها درون خودشون یه زن معمولی دارن ..

... گفت...

برام سواله که همه ی زنها از این درگیریها با خودشون دارن یا نه؟ من خیلی بین این تقشهای مختلف زنونه گیر کردم...
قصه ی لولیتا را می نویسم. مرسی که به من سر زدی :)

ناشناس گفت...

تیان آن من اسم یه میدون بزرگه تو پکن که تو دهه هشتاد دولت توش دانشجوهای معترض رو به خاک و خون کشید. امروز لایه های چربی اضافی زیر شکم چینی ها باعث شده که اون دانشجوها فراموش بشن و نسل فعلی دانشجوهای چینی مقیم سیدنی، در حمایت از عملکرد دولتشون در تبت ، تو سیدنی تظاهرات می کنن. پول، همه مشکلات رو حل می کنه.

ناشناس گفت...

آهاي كسي اونجا نيست؟
چرا چند وقته نيستي؟
دلم برات تنگ شده.
اميدوارم در حال خوشگذراني، مسافرتي، چيزي باشي عزيزم.
بوس بوس

ناشناس گفت...

سلام.می خوام پیشنهاد تبادل لینک بدم.
اگه موافقید تو وبلاگم نظرتون رو بیان کنید.
با تشکر

ناشناس گفت...

میدونی چیه غزال جون همه مون اینطوری هستیم ولی جرات اعتراف کردن نداریم. بالاخره زنیم دیگه مگه میشه کتمان کرد.
راستی من با اجازه لینکت کردم.

ناشناس گفت...

میدونی چیه غزال جون همه مون اینطوری هستیم ولی جرات اعتراف کردن نداریم. بالاخره زنیم دیگه مگه میشه کتمان کرد.
راستی من با اجازه لینکت کردم.

ناشناس گفت...

میدونی چیه غزال جون همه مون اینطوری هستیم ولی جرات اعتراف کردن نداریم. بالاخره زنیم دیگه مگه میشه کتمان کرد.
راستی من با اجازه لینکت کردم.

ناشناس گفت...

aksare maha adamaye mamooli hastim,ama mohem ine ke khodemoon motevajeh in bashim...
aali bood mersi