۱۳۸۷ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

بی عنوان

اين آخر هفته که گذشت هوا خيلی عالی بود با دوستامون رفتيم پيک نيک و خوش گذشت . بد نبود . نميدونم چرا نميتونم از خوشی های اينجا به اندازه ايران لذت ببرم . بايد روی خودم کار کنم .الان از سر کارم دارم اينا رو می نويسم . کی گفته که اينجا ديگه از ولگردی و بيکاری سر کار خبری نيست و بايد هشت ساعت کامل در روز کار کنی و فلان و بهمان . من که الان يه ساعتی هست دارم مگس می پرونم . ديگه ديدم کاری نيست گفتم بيام يه کمی بنويسم . هنوز هيچ خواننده ای ندارم و نميدونم که چجوری می تونم دوست های خوبی پيدا کنم . خيلی چيزا هم هنوز در باره وبلاگ نويسی نميدونم . وگرنه دوست دارم خوشگلتر از اينها بشه . فونت فارسی هم روی کامپيوتر اينجا ندارم و ميرم توی کامنت دونی يه وبلاگ ديگه می نويسم بعد کپی می کنم ميارم اينجا .نميدونم چرا اسمايلی هام هم درست در نمياد. من دوست وبلاگی می خوام . خيلی برام جالب و هيجان انگيزه که ديگران درباره نوشته هام نظر بدن.

هنوز نميدونم که راجع به چه چيزايی می خوام توی اينجا بنويسم . راجع به مسائل خصوصی زندگيم ؟ نه . راجع به سياست ؟ راجع به مسائل اجتماعی و مهاجرت ؟ شايد.راجع به شاديها و غصه هام ؟ حتما می نويسم .

۳ نظر:

sepideh گفت...

yekam ke benewisi,khodet motewaje mishi dar che masaeli mikhai benewisi,ya behtar begam khodesh miyad.
aksaye piknikam befrest,hamishe khoshbashi duste golam.dustet daram ye aalame

ناشناس گفت...

salaaam
khosh oomadi. mituni mozu khasi nanvesi va har vaght har chi be zehent resi dke fekr kardi doost dari ye ja begi ya benevisi mituni biay ve benvesi.man ke in ravieh ro pish gerftam. mituni ham ageh doost dari faghat raje eb ye mozu khasi benevisi. har kari doost dari hamun karo kon.man alan dram miram sare kaar vali bargashtam hatman linket mikonam ta doostaye interneti khubi shim.

مریم دادخواه گفت...

چون از سایت بلاگر استفاده میکنی٬ به آدرس زیر برو. کلی راهنمایی توش هست برای تغییر در صفحه .ضمنا اگر هم سوالی داشتی از من بپرس اگر بدونم جواب میدم( البته از شوهرم میپرسم و بهت میگم (-؛. راستی کانادا چطوره ؟
http://www.blogger-fa.com

برای فارسی سازی و قلم فارسی هم اینجا رو چک کن.
http://fa.farsiweb.ir/fawiki/Free_Products
برای تغییر در صفحه کافیست از توی گوگل دنبال Blogger ,Hack and Trick بگردی . کلی سایت پیدا میکنی. فراموش نکن اول هر تغییری رو توی یه سایت دیگه امتحان کنی بعد که مطمئن شدی٬ روی سایت خودت پیاده کنی.
شاد و سرمست و سلامت باشی.